Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 01:19 - Сблъсъкът между мислещ човек и ''фешънче''
Автор: antinormal Категория: Други   
Прочетен: 794 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес ми се удаде уникалния шанс да си поговоря с човек на модата - глупости, чиста идиотка си беше, ама както и да е - и този човек (или момиче, не знам и двете са прекалено... възвишени за това лице... или седалище може би...) Разговорът не беше на живо, но си беше изключително забавен в по-голямата му част...мхм, знам какво ще си помислите, всеки глупав и не толкова глупав човек би си го мислил. А именно ""Що за глупости пише тоя идиот"". Е, да ме извинявате пък, не съм виновен аз, че четете. Сърдете се на ютията, че не ви слуша капризите... Ох, глупаво повелително наклонение, закво се появяваш тъй неочаквано от нищото и започваш да раздваш заповеди от мое име... мълчи си там, глупак. Таа, такаам, нека да започна със същинската част!! а именно
     1. Началото
(подзаглавие RaZgOvOrAt) 

Таа, тъй, както си се ровех из скайп най-мързеливо, безгрижно и тъпашко, общо взето, изведнъж ми се пръкна пълномощно от иключително мистериозен човек, подвизаващ се с името Мистериозно момиче, написано с разни досадни за четени и грозни символи. Мхм, на бас, че сте виждали такива хора в излишък... Таа, приех пълномощното (винаги го правя, каквото ще да става...е, добре де, ако съм гладен просто ще отида да ям и ще му тегля майната,ама както и да е, това си е съвсем друг върпос, който е за друг постинг като че ли...). Мхм, приех пълномощното. Е, сега пък какво вие? Пак ли ще ми мрънкате, че пиша пълни глупости и само задължавам капризните ми залепнали за монитора като яйца за тиган очи да се изморяват с четенето на туй... Егати, млъквайте и ме оставете да си напиша там кактото имам да пиша... тц, хора егати... Таа, така, такаа. Приех пълнощното (което се повтаря три пъти, носи късмет, нали? Вярвайте си, пълни глупости... хях) и започва тъй великия разговор. Сега ще се зачудите какво ли начало, различно от обичайното "hi" може да има. Е,може, защото тя написа уникалното "h1" , с което просто скова кръвта във вените ми. О, фасуле, таква грация, такъв финес! Невиждано чудо... Мхм, наистина съм изперкал, стига се питали... Та, след великото "h1" аз бях задължен да отговоря с нещо също толкова велико, а пък и реших да се внедря в редиците на фешъните и да се представя за техен човек (луд, луд, кой може тъй, а,а ,А !?), просто казах най-тихо и незабелжимо безмъртното "hi" и така започна самия разговор. Отначало...ъ-ъ-ъ... не помня какво беше, трябва да видя. Бля, не е важно. Важното е, че забелязаш що за невероятен аватар има на скай профила си, хяхяхяхях. Някво момиче, с някъв си потник и с някви си очила... what the food ? Таа, тъй, след като видях аватара й, останах съвсем потресен... Как може да съществува такава невероятна красота и аз никога да не съм я видял. Дали не се таеше в огромните слънчеви очила, закриващи общо-взето цялото й лице, или в боядисаната й в черно изправена и топирана коса... а може би беше в потника й... изглеждаше мърляв, whaat theee foooood....?!?!!? Таа,таа, хмм, какво щях да казвам. Ааа, да, разбира се! Раговорът продължи..разбира се де, не може да свърши в началото си... отнесох се, хяхяхяхяхя... Хмн, няма да е зле да спомена чисто идиотската ми нагласа в началото на разговора, та написах най-великия фешънски израз, за който можех да се сетя в момента, а именно "kfo staa macka", след което затаих дъш в очакване на нейния отговор. Абе няма ли да спрете да ме зяпате най-накрая...имате си ваши си животи, кво се бъркате в кенефа на моя, ебати и хората... като не ви харесва, взимайте си шибания багажи и теглете червения хикс на тая страница.... Като няма сирене, яжте хляб, не съм ви аз виновен, че ви мързи да си вдигнете мързеливите задници, че отидете до проклетия магазин на две крачки от вас...ебати, и мен какво ме бърка туй, че съм побъркан изрод, дето не знае какво говори? Нали си правя кефа, пък вие си гледайте сеир просто, тъкмо ще ви е кеф някво...ако искате да четете нещо хубаво, за да си оплътните времето... вземете някоя книга, не се ровете в на хората блоговете... аман от разбирачи, мамка му... накарахте ме да ръся глупости като дърт селянин(ебати и тъпото сравнение, by the way)


    2. Всичко останало.
Абе разговора, че си беше от тъп по-тъп, спор няма, ама последиците, охх, те бяха уникални просто... цяла вечер не мога да спра да се хиля като пияна хиена...ако изобщо някоя хиена някога се е напивала де (сега пък ми се прииска да гледам пияни хиени и да се хиля с тях....ама как ще си паснем, не е истина, хяхях) Ама пичката много злобно ме затапи като каза нещо от сорта на [превеждам, за да се разбере от хората..]: "гледай си там тъпите анимета с гейчетата наруто и саске и си мечтай някой ден някой да ти пусне" Окей, на туй се смях около половин един час...бих засенчил цяло ято пияни хиени даже... мхм, ако още не сте се разкарали, сега му е времето...ако не, късмет, шибани мазохисти такива... хях... Тааа, мога да изпиша още бая глупости, ама ми писна. 
Тралалалаллаала
Ляляляляляляля
                                                от: Antinormal, teh idiot : )


Тагове:   човек,   между,   мислещ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - лично мнение
20.03.2010 00:53
Абе,човече,ти друга работа нямаш ли си та се чудиш какво да пишеш... Добре поне ,че е що годе добре написано и е на кирилица.Определено има потенциал в теб , но си намирай по-смислени теми за писане... мисля ,че си много млад все още и затова се изумяваш при сблъсък с човешката простотия,която повярвай ми, е навсякъде...
"Безкрайни са само човешката глупост и вселената.Но за второто не съм сигурен..."-Алберт Айнщаин
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antinormal
Категория: Други
Прочетен: 17040
Постинги: 6
Коментари: 15
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930